Artikel 1- Vragen

U kunt altijd een e-mail sturen naar support@4everaloevera.nl over uw vragen. Op onze overeenkomst zijn altijd de volgende algemene voorwaarden van toepassing.

Artikel 2- Privacybeleid / Gegevensverwerking 

Jouw persoonsgegevens worden verwerkt conform de bepalingen van de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) (ook bekend als General Data Protection Regulation of ‘GDPR’).

Wij zullen jouw gegevens niet doorgeven of verkopen aan derde partijen. Jouw gegevens worden enkel en alleen gebruikt om jouw informatie aanvraag te behandelen en jou een goede service aan te bieden.

Artikel 3- Verzendkosten en Betalingen 

De prijzen op onze site zijn inclusief verzendkosten. U kunt bij ons veilig met ideal betalen via een SSL gecodeerde verbinding. U kunt met de volgende betaalmethoden betalen:

  • iDeal
  • MasterCard
  • Visa Card
  • MisterCash & Maestro

Artikel 4 – Retourneren

Indien een product via onze website is gekocht, kan in de originele verpakking (ongeopend) binnen 14 dagen worden geretourneerd*. In dit geval zijn de verzendkosten voor de klant.

* Het is de verantwoordelijkheid van de klant om het product te retourneren en we verstrekken geen retourlabel.

Artikel 5 – Korting

Wij van 4everaloevera willen je de mogelijkheid geven om de hoogwaardige producten van Forever tegen een betaalbare prijs te bestellen. Daarom geven we: 15% korting  en gratis verzending

Artikel 6  – Acties

4everaloevera mag meerdere acties in dezelfde periode houden. Slechts één van deze acties kan worden gebruikt voor een bestelling. Promoties kunnen niet worden gecombineerd. Deze acties gelden niet buiten de opgegeven periode.

Artikel 7 – Verantwoordelijkheid

Wij willen u erop wijzen dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld voor eventuele schade die ontstaat door het gebruik van een product dat bij ons is besteld via onze site of rechtstreeks via WhatsApp. Dit geldt niet als de schade is veroorzaakt door onze nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Uw recht op schadevergoeding blijft in ieder geval voorbehouden en dit bedrag is gelijk aan het bedrag van het bestelde en betaalde product. Indien een pakket door onze afzender beschadigd aan u wordt geretourneerd, dient u dit te weigeren en de schade direct te melden zodat het pakket kosteloos aan ons kan worden geretourneerd. Als u het product accepteert zoals het is en later wilt retourneren, willen wij u laten weten dat wij het product niet kunnen accepteren. Ook als uit schademeldingen duidelijk blijkt dat de verpakking beschadigd of lek is, willen we dat u weet dat we er niets aan kunnen doen!

Artikel 8 – Eigendomsrechten

Alle intellectuele eigendomsrechten van onze artikelen, foto’s en alle soorten afbeeldingen die op onze site zijn gepubliceerd, behoren toe aan 4everaloevera.be en het gebruik ervan mag dit recht niet schenden.

Artikel 9 – Klachtenprocedure

Als u klachten hebt over de uitvoering van de overeenkomst, laat het ons dan weten. Stuur uw klacht zo spoedig mogelijk naar support@4everaloevera.nl. Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en ons best doen om tot een oplossing te komen. Over de uitkomst van deze zaak wordt binnen twee werkdagen een beschikkingsbrief naar ons gestuurd. Als het probleem voor ons te groot is om op te lossen, ontstaat er een geschil dat in de geschillenregeling terecht komt.

Artikel 10 – Geschillenprocedure

Op al deze hierboven genoemde algemene voorwaarden en alle overeenkomsten die wij met u aangaan, is Nederlands recht van toepassing. Wij zijn niet verantwoordelijk voor uw kosten voor het oplossen van problemen met ons of uw bestelling zonder ons hiervan op de hoogte te stellen